• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
«Наше спільне завдання – допомогти бізнесу стати на ноги» – Ольга Піщанська на зустрічі з представниками ТПП
Опубліковано 16 червня 2022 року о 18:20

Поглиблення співпраці Антимонопольного комітету України та Торгово-промислової палати України, пріоритети АМКУ під час воєнного стану, економічні виклики та шляхи їх подолання. Ці та інші питання обговорили на майданчику ТПП представники бізнесу та Антимонопольного комітету, 16 червня. Онлайн до зустрічі долучилося близько 60 представників ділової спільноти та експертів. 

Голова АМКУ Ольга Піщанська відзначила важливість діалогу з діловими колами, особливо в контексті подолання кризових явищ під час війни та повоєнного відновлення. Вона запропонувала посилити співпрацю регіональних відділень АМКУ та ТПП для пришвидшення реагування на проблемні питання. Також Ольга Піщанська повідомила, що Комітет наразі напрацьовує механізми аналізу ситуації на повоєнних ринках. 

«Зміни, що відбуваються зараз, є глобальними. У підсумку внаслідок війни у нас можуть зникнути цілі ринки, або з’являться нові. У нас є географічні зони, де узагалі знищена вся інфраструктура, будь-які основні фонди. Велика шана суб’єктам господарювання, які за таких умов змогли врятувати свій бізнес, перемістити його і розпочинають діяльність в інших областях України. Наше завдання – допомагати їм стати на ноги», – зазначила Ольга Піщанська.

Своєю чергою президент ТПП Геннадій Чижиков відзначив, що бізнес готовий гуртуватися та докладати зусиль задля відновлення економіки. 

«Ми розуміємо, що амбітними повинні бути цілі не лише на військовому, а й на економічному фронті. Ми повинні зробити так, щоб в короткий термін не тільки повернути те, що було втрачено за ці місяці, а й стати однією з найбільш привабливих економік. Досвід США та ЄС показує нам, що саме співпраця з АМКУ є дуже принциповою на цьому етапі», – зазначив він.

Однією з обговорюваних тем на сьогоднішній зустрічі була й паливна криза. Ольга Піщанська розповіла учасникам зустрічі про зміни структури ринку палива, що відбулися під час війни та перебіг дослідження АМКУ щодо з’ясування причин дефіциту пального. 

Також представники бізнесу поскаржилися на наявність фальсифікату та продукції країни-агресора на полицях столичних магазинів й ініціювали обговорення необхідності законодавчого врегулювання відносин між постачальниками та торговими мережами. Адже, за їхніми словами, існують значні проблеми у дотриманні строків розрахунків, що ставить під загрозу існування багатьох компаній.

Голова АМКУ підтвердила, що згідно з проведеним АМКУ кілька років тому дослідженням, такі проблеми дійсно існують. Вона зазначила, що у парламенті вже зареєстровано 5 законопроектів, що мають на меті врегулювати відносини між постачальниками та мережами. Комітет надав свої висновки щодо них. Представники АМКУ, ТПП та бізнесу домовилися про наступну окрему зустріч з цього питання, щоб уніфікувати позиції з приводу очікуваних законодавчих змін.

АМКУ та ТПП домовилися про подальшу системну взаємодію для пришвидшення подолання викликів, що постають перед українським бізнесом в умовах війни.


Більше за темою
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux