Державний
уповноважений Світлана Панаіотіді розповіла про оскарження
процедур закупівлі: "Головне при оскарженні - знати і дотримуватися норм Закону. По-перше, потрібно
вчасно звертатися зі
скаргою, здійснивши оплату за її розгляд. По-друге,
необхідно обґрунтовувати порушені права, а по-третє,
- обов'язково підтверджувати свою позицію доказами".
Про це у своїй доповіді «Типові помилки при оскарженні закупівель» зазначила член Постійно діючої адміністративної
колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Антимонопольного комітету України під
час Четвертого всеукраїнського форуму «Forum Zakupki», що відбувся 30 березня
Світлана Панаіотіді у своєму виступі проілюструвала типові помилки при оскарженні закупівель, варіанти вирішення спорів та проблеми, які виникають
при розгляді скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також
державний уповноважений розповіла про зловживання
в сфері електронних
публічних закупівель, методи та способи
їх подолання.
Під час жвавої дискусії "Запорука успішного
оскарження умов і результатів тендерів" державний
З презентацією
можна ознайомиться тут.