На сайті DOZORRO з’явився новий функціонал, що дає змогу дослідити скарги, які учасники публічних закупівель подають до Антимонопольного комітету України.
Він доступний у публічному модулі аналітики BI Prozorro - додаток 12.1 Аналіз закупівель (всі роки) у листі «Аналіз скарг».
Загалом новий функціонал дає змогу виявляти системні проблеми, що потребують вирішення. Також може відіграти важливу роль для вирішення суперечностей між замовниками і учасниками, підтримання рівних правил гри і збільшення кількості учасників торгів, говорять розробники.
Водночас аналіз скарг і прийнятих щодо них рішень дає учасникам торгів змогу ознайомитися з кращими практиками формування тендерної документації та посилити свою позицію під час розгляду скарг у Комітеті.
Отже, новий лист «Аналіз скарг» складається з кількох компонентів: панелі індикаторів, діаграм та таблиць.
Це:
Повний перелік інструкцій є на сторінці інструментів DOZORRO та на Youtube каналі.
Нагадаємо, BI Prozorro — це безкоштовний аналітичний інструмент, створений командою DOZORRO від Transparency International Ukraine. Він містить дані про всі закупівлі, проведені через систему Prozorro з 2015 року. Інформація регулярно оновлюється та подається у вигляді таблиць, аналітичних графіків та діаграм.