Антимонопольному комітету України (далі – Комітет), в ході здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, стало відомо, що 19 вересня 2019 року завершено аукціон з продажу єдиного майнового комплексу: цілісний майновий комплек Аульської хлоропереливної станції, що забезпечує здійснення господарської діяльності зі зберігання, розливу в балони та контейнери рідкого хлору. Переможцем електронного аукціону оголошено товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ «МЕГА ПЛЮС» (далі – ТОВ «АГЕНЦІЯ «МЕГА ПЛЮС») (м. Дніпро).
17 жовтня 2019 року між Дніпропетровською обласною радою та ТОВ «АГЕНЦІЯ «МЕГА ПЛЮС» було укладено договір купівлі-продажу єдиного майнового комплексу: цілісний майновий комплекс Аульської хлоропереливної станції. Ціна продажу об’єкта приватизації з урахуванням ПДВ становить 36 180 000,70 гривень.
Відповідно до інформації, одержаної Комітетом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на запити від 23.10.2019 № 1005877098, засновниками (учасниками) та керівником ТОВ «АГЕНЦІЯ «МЕГА ПЛЮС» є Житніков Андрій Іванович.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про захист економічної конкуренції», концентрацією визнається, зокрема:
безпосереднє або опосередковане придбання, набуття у власність іншим способом активів у вигляді єдиного майнового комплексу або структурного підрозділу суб’єкта господарювання, одержання в управління, оренду, лізинг, концесію чи набуття в інший спосіб права користування активами у вигляді єдиного майнового комплексу або структурного підрозділу суб’єкта господарювання, в тому числі придбання активів суб’єкта господарювання, що ліквідується;
безпосереднє або опосередковане придбання, набуття у власність іншим способом чи одержання в управління часток (акцій, паїв), що забезпечує досягнення чи перевищення 25 або 50 відсотків голосів у вищому органі управління відповідного суб’єкта господарювання.
Комітет на підставі пункту п’ятого частини першої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» вживає заходів державного контролю з виявлення порушень законодавства про захист економічної конкуренції у сфері здійснення контролю за концентрацією.
Відповідну інформацію надати щодо кожного суб’єкта господарювання окремо.
Відповідну інформацію надати щодо кожного суб’єкта господарювання окремо.
У разі якщо заявлені концентрації здійснено/планується здійснити за рахунок власних коштів фізичної особи – громадянина України Житнікова А. І., ТОВ «АГЕНЦІЯ «МЕГА ПЛЮС» та/або суб’єктів господарювання, пов’язаних з ними відносинами контролю у розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (в разі наявності таких), вказати документи для підтвердження наявності власних коштів, надати їх копії.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», вимоги органу Комітету є обов’язковими для виконання у визначені ними строки. Відповідно до статті 221 зазначеного Закону, суб’єкти господарювання, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівники, фізичні особи зобов’язані на вимогу органу Комітету, голови територіального відділення Комітету, уповноважених ними працівників комітету, його територіального відділення подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання Комітетом завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.
У разі надання інформації з обмеженим доступом (зокрема, конфіденційної інформації) необхідно: (1) зазначати, яка саме інформація має обмежений доступ, у тому числі які саме документи або частини документів містять інформацію з обмеженим доступом; та (2) надати обґрунтування щодо віднесення інформації до інформації із обмеженим доступом.
Крім того, Комітету надається неконфіденційна версія документів чи іншої інформації, зокрема з виключеною, зачорненою чи в інший спосіб зміненою інформацією, яка забезпечує достатній її захист та досягнення цілей, передбачених пунктами 2 та 3 частини третьої статті 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
У разі відсутності можливості надання запитуваної інформації у визначений вимогою строк не пізніше кінцевої дати на надання відповіді, визначеної у цій вимозі, ви можете звернутися до Комітету з обґрунтованим клопотанням про продовження строку надання інформації на вимогу, із поясненнями причин неможливості надання запитуваної інформації у визначений у вимозі строк.
Відповідно до статті 63 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, пов’язані відносинами контролю, зобов’язані забезпечувати обмін інформацією між собою та вживати інших заходів у такій спосіб та у такому обсязі, які б забезпечували запобігання вчиненню порушень законодавства про захист економічної конкуренції. Невиконання суб’єктами господарювання зазначених вимог не звільняє інших суб’єктів господарювання, яким повинна бути надана інформація чи які повинні були вжити інших заходів, від відповідальності.
Згідно із пунктами 13, 14, 15 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та статтею 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» неподання органу Комітету інформації в установлені строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації визнаються порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність у вигляді штрафу у розмірі до одного відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.
З метою уникнення можливого знищення інформації, яка використовується під час підготовки відповідей на запитання цієї вимоги державний уповноважений застерігає товариство від вчинення таких дій. Державний уповноважений може запитати додаткову або уточнюючу інформацію у межах розгляду зазначеної справи. відповідно, товариство повинно запобігти знищенню інформації у будь-якому вигляді, яка має відношення до розгляду зазначеної справи.