7 березня 2023 року Верховний Суд у складі Касаційного господарського суду залишив без змін постанову Північного апеляційного господарського суду (від 26.09.2022) та рішення Господарського суду міста Києва (від 15.02.2022). Ними було відмовлено у задоволені позовів Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (попередня назва Міністерство інфраструктури України) та Регіонального відділення фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях до Антимонопольного комітету України про визнання недійсним та скасування рішення Комітету.
Під час розслідування відповідної справи Комітетом було встановлено, що Мінінфраструктури, визначаючи розмір орендної плати для стивідора, який працює в одному із портів України, не керувалося необхідною Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорціями її розподілу. Тому для цього стивідора було встановлено більш ніж у 3,5 рази вищу плату, ніж для його конкурентів в цьому ж порту.
Тож 27 травня 2021 Комітет визнав, що встановлення Мінінфраструктури та регіональним відділенням ФДМУ економічно необґрунтованого розміру орендної плати за нерухоме майно для стивідора є порушенням Закону України «Про захист економічної конкуренції». Мова йде про антиконкурентні дії органу влади, що створюють несприятливі умови діяльності порівняно з конкурентами та про укладення угод, що призводять до обмеження конкуренції. Відповідачів було зобов’язано припинити порушення.