Ми пропонуємо:
- цікаву роботу;
- професійний розвиток;
- відзначення професійних досягнень.
Основні завдання:
- організовує роботу відділу цифрового розвитку, цифрової трансформації і цифровізації (далі – відділ);
- забезпечує виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінцифри, нормативно-правових актів інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови Комітету в межах повноважень відділу;
- розробляє проєкти документів стратегічного планування в галузі цифрової трансформації та цифровізації й інші в межах повноважень відділу, подає їх на розгляд керівництву відповідно до розподілу обов’язків, організовує розгляд проєктів документів, що надійшли до відділу на опрацювання;
- проводить постійний аналіз в галузі цифровізації та безпеки захисту інформації в межах повноважень відділу з метою виявлення наявних проблем, надає пропозиції щодо їх вирішення, розробляє методичні рекомендації, довідкові матеріали, інструкції щодо функціонування інформаційних систем за результатами аналізу, розробляє відповідні проєкти документів, аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та виносить їх на розгляд керівництву відповідно до розподілу обов’язків;
- у межах наданих повноважень представляє Управління інформаційних технологій, організовує листування та взаємодію з державними органами, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями з питань, віднесених до компетенції відділу;
- вживає заходи для створення, розвитку, належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних, електронних комунікаційних систем/підсистем і ресурсів у межах повноважень відділу, у тому числі забезпечує впровадження сучасних інформаційних технологій та електронного урядування у галузі діловодства та документообігу;
- здійснює інформаційне й методичне забезпечення, організацію та виконання робіт за програмами та проєктами інформатизації, бере участь у проведенні їх експертизи у межах повноважень відділу;
- розробляє та забезпечує впровадження заходів по налагодженню інформаційних зв’язків з міжобласними територіальними відділеннями Комітету з метою створення єдиного інформаційного середовища, координує разом з іншими структурними підрозділами їх роботу при впровадженні та функціонуванні засобів інформатизації.
Вимоги до кандидата:
- вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра (перевагою буде освіта у галузі інформаційних технологій);
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання законодавства в галузі цифрового розвитку, цифрової трансформації і цифровізації.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 42 040 грн;
- надбавки, доплати, премії відповідно до законодавства.
Умови призначення на посаду:
Призначення на посаду строкове, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше, ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Чекаємо на резюме кандидатів до 23 лютого 2024 року на електронну адресу kolbun@amcu.gov.ua. Термін подачі резюме подовжено до 29 лютого 2024 року.
На співбесіду будуть запрошені кандидати, резюме яких повністю відповідає запиту Антимонопольного комітету України.
У разі виникнення запитань звертатися до головного спеціаліста відділу розвитку персоналу Управління персоналу Лариси Приходько за тел. (044) 251 62 26