ТАК АМКУ оштрафовано ТОВ "Скайпарк Груп" на 3 млн грн за обман при будівництві

Опубліковано 31 травня 2019 року о 14:18

Київським обласним територіальним відділенням Комітету (Відділення), за заявою мешканки Києва, розглянуто справу щодо будівництва автостоянки біля будинку № 16 ЖК «Park Land» на земельній ділянці, яка не належить забудовнику ТОВ «Скайпарк Груп» (Забудовник, Товариство).

Описание: Описание: C:\Users\shelestyuk\Desktop\PortalManager-AMKUMOD РАБОЧИЙ\Temp\TempHtml.files\PM376image001.jpg

Заявниця повідомила, що, згідно інформації в рекламних буклетах та на сайті Товариства інформації, автостоянка має знаходитися на земельній ділянці, яка на праві приватної власності належить їй, і дозволу на розміщення автостоянки вона нікому не надавала.

У ході справи Забудовник повідомив, що є замовником будівництва будинків 9-17 ЖК «Park Land» та зазначив, що автостоянку в ЖК «Park Land» будувати не планував.

Відділення надало ТОВ «Скайпарк груп» обов’язкові для розгляду рекомендації, а саме: протягом 15-ти календарних днів з дня їх отримання припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції шляхом забезпечення потенційних споживачів повною, точною та достовірною інформацією. Проте ці рекомендації у встановлений строк виконані не були.

Тому справу було винесено на розгляд Тимчасової адміністративною колегієї АМКУ, яка у своєму рішенні визнала дії «Скайпар Груп»  недобросовісною конкуренцією у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, що можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. передбаченим статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Сума штрафу – 3 млн. грн.

«Сьогоднішнє рішення, як на мене, важливий прецедент в українській практиці. Ринок будівництва житла у столиці конкурентний і високоліквідний. Забудовники борються за кожного покупця, зверніть лише увагу на кількість реклами. Отримувати переваги завдяки обману – пряма загроза чесній конкуренції. Проте, що для нас іще важливіше – це уберегти покупця житла від інвестиції у «повітряний замок», тобто, в об’єкт, який в житті буде не таким, як зображено в оманливій рекламі», - зазначив Голова Київського обласного тервідділення Комітету Олексій Хмельницький.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux