Про затвердження Загальних критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950

Опубліковано 23 лютого 2017 року о 12:26

Оприлюднюється проект регуляторного акту: проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950».

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Загальних критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950" розроблено на підставі частини другої статті 6 Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» та статей 262 та 267 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони».

Проектом акта передбачається впровадження правового регулювання загальної оцінки допустимості з економічною конкуренцією тих заходів державної допомоги суб’єктам господарювання, які не підпадають під дію горизонтальних та секторальних правил оцінки допустимості допомоги.

Важливим моментом у прийнятті акта є те, що документ сприятиме виконанню Україною зобов'язань, взятих відповідно до частинипершої статті 267 Угоди про асоціацію між Україною та ЄС щодо прийняття національного законодавства про державну допомогу.

У проекті акту пропонується, зокрема, встановити, що захід державної підтримки належить до державної допомоги, якщо одночасновиконуються наступні критерії:

  • підтримка надається суб’єкту господарювання;
  • органи влади та місцевого самоврядування причетні до реалізації відповідної програми державної допомоги чи індивідуальноїдержавної допомоги;
  • фінансування програми державної допомоги чи індивідуальної державної допомоги здійснюється за рахунок ресурсів держави чимісцевих ресурсів, в тому числі на прийняття рішення щодо такого фінансування прямо або опосередковано впливали органи владита місцевого самоврядування;
  • надаються переваги суб’єктам господарювання для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видівгосподарської діяльності;
  • вибірковість застосування програми державної допомоги чи індивідуальної державної допомоги;
  • вплив на конкуренцію та торгівлю.

Разом з тим, актом визначаються правила поєднання та інтенсивність допомоги, а також критерії, відповідно до як Уповноваженийорган визначатиме чи є державна допомога допустимою.

Потреба у додаткових витратах для впровадження запропонованого регуляторного акту відсутня.

Зауваження та пропозиції до проекту розпорядження просимо надсилати протягом 30 днів з дня його оприлюднення у письмовомута/або електронному вигляді за вказаними адресами:

  • Антимонопольний комітет України, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035, e-mail: [email protected]
  • Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу будуть оприлюднені шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України.


Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux