Антимонопольний комітет України шукає в свою команду головного спеціаліста Сектору внутрішнього аудиту

Опубліковано 24 травня 2023 року о 11:41

Основні завдання, що очікують на головного спеціаліста:

  • планування, організація та проведення внутрішніх аудитів діяльності структурних підрозділів апарату Комітету та міжобласних територіальних відділень Комітету;
  • проведення оцінки: ефективності функціонування системи внутрішнього контролю; ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах; ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання; якості виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства, а також ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань Комітету; правильності ведення бухгалтерського обліку, законності та достовірності фінансової та бюджетної звітності; діяльності щодо дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів з питань використання і збереження активів, управління державним майном; надійності, ефективності та результативності інформаційних систем і технологій;
  • підготовка проектів аудиторських звітів, висновків та рекомендацій за результатами проведених внутрішніх аудитів;
  • підготовка звітності про результати діяльності Сектору внутрішнього аудиту відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань внутрішнього аудиту;
  • складання та ведення бази даних об'єктів внутрішнього аудиту відповідно до вимог Стандартів внутрішнього аудиту та Порядку здійснення внутрішнього аудиту, її своєчасна актуалізація;
  • надання консультативно-методичної допомоги працівникам структурних підрозділів апарату Комітету з питань, що належать до його компетенції.

Вимоги до кандидата: 

  • громадянство України;
  • вища освіта (за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра);
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання, уміння та навички у сфері внутрішнього аудиту;
  • знання законодавства про захист економічної конкуренції;
  • навички впевненого користувача програм Microsoft Office.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 11 300 грн.;
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами);
  • надбавки, доплати, премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Умови призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів  на електронну адресу kolbun@amcu.gov.ua. У разі виникнення питань, звертайтесь до головного спеціаліста відділу розвитку персоналу Управління персоналу Лариси Приходько (тел. (044) 251-62-26).

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

Подавайте документи та долучайтесь до нашої команди!

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux