Звіт про результати електронних консультацій з громадськістю до проєкту розпорядження АМКУ «Про затвердження Методики визначення меж ринку розповсюдження та споживання рекламної інформації»

Опубліковано 21 червня 2024 року о 13:00

1. Найменування органу виконавчої влади, який проводив електронні консультації з громадськістю

Антимонопольний комітет України (далі – Комітет).

2. Назва проєкту акта, який виносився на електронні консультації з громадськістю

Проєкт розпорядження Комітету «Про затвердження Методики визначення меж
ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації» (далі –
Проєкт розпорядження).

3. Інформація про осіб, що взяли участь в електронних консультаціях з громадськістю

В електронних консультаціях з громадськістю (у період з 24.05.2024 до 10.06.2024
(з огляду на те, що останній день (08.06.2024) припадав на неробочий день (суботу),
останнім днем є перший наступний за ним робочий день (10.06.2024)) до Проєкту розпорядження взяли участь Громадська рада при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення (далі – Рада) та Всеукраїнська громадська організація
«Асоціація правників України» (далі – Організація).

4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами електронних консультацій з громадськістю, із зазначенням автора кожної пропозиції

Під час проведення електронних консультацій з громадськістю до Проєкту розпорядження до Комітету надійшли пропозиції Ради щодо:

  • змін та доповнення термінів, наведених у Методиці визначення меж ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації;
  • чинників, які можуть впливати на визначення меж ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації;
  • особливостей визначення товарних меж ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації;
  • особливостей визначення територіальних (географічних) меж ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації;
  • змін щодо визначення обсягу ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації;
  • особливостей розрахунку ринкових часток.

Крім того, до Комітету звернулася Організація із пропозиціями до Проєкту розпорядження щодо термінології, визначення товарних меж ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації та визначення обсягу ринку.

5. Інформація про врахування пропозицій та зауважень громадськості з обов’язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень

Інформація про врахування пропозицій і зауважень Ради та Організації до Проєкту розпорядження з обґрунтуванням прийнятого рішення та причин їх неврахування додається у формі таблиці.

6. Інформація про рішення, прийняті за результатами електронних
консультацій з громадськістю

За результатами електронних консультацій з громадськістю до Проєкту розпорядження прийнято рішення про неврахування більшості пропозицій і зауважень Ради та пропозиції Організації, а також врахування окремих пропозицій Ради та Організації.


Додаток: інформація про результати розгляду пропозицій і зауважень громадськості до Проєкту розпорядження у формі таблиці на 25 арк. в 1 прим.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux