Незалежно від того, перебуває чи ні скаржник або замовник на тимчасово окупованій території, чи в зоні бойових дій, Орган оскарження розглядає скарги на публічні закупівлі за однаковою процедурою. Про це розповіла державна уповноважена Антимонопольного комітету України Ольга Нечитайло у інтерв’ю ресурсу «Радник у сфері публічних закупівель».
Ольга Нечитайло роз’яснила, що Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на підставі інформації розміщеної в електронній системі закупівель на момент подання скарги, а також інформації, одержаної за скаргою. Тож якщо скаржник чи замовник вчасно подали відповідну інформацію, їм не обов’язково бути присутніми в АМКУ під час розгляду скарги.
«З практики зауважу, що наявної в Prozorro на момент подання скарги інформації достатньо для прийняття рішення. Позиція скаржника зрозуміла безпосередньо зі скарги, а також із документів, які він подав у процесі участі в процедурі закупівлі. Щодо позиції замовника — вона випливає з тендерної документації, протокольних рішень та інших документів, опублікованих в електронній системі закупівель», – резюмувала державна уповноважена.
Також в інтерв’ю обговорили питання щодо того, чи змінився регламент засідань Органу оскарження на час війни, чи береться до уваги додаткова інформація сторін, подана з порушенням термінів та як розглядають скарги, подані на закупівлі «закриті від русні».
Повну версію інтерв’ю можна прочитати за посиланням.
Оберіть зручний ЗАСТОСУНОК - дізнавайтеся НОВИНИ першими