ВИМОГА від 09.02.2012 № 239-29.3/12-1455 про надання інформації ТОВ "УКРЕНЕРГОТРАНЗИТ"

Опубліковано 09 лютого 2012 року о 13:35

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЕНЕРГОТРАНЗИТ"

проспект Правди, 94

м. Київ, 04074

Про надання інформації

 

 

В И М О Г А

від 09.02.2012 № 239-29.3/12-1455

 

Антимонопольний комітет України, з метою здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, відповідно до пункту 11 частини першої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» (надалі – Закон) Антимонопольний комітет України проводить дослідження ринків щодо придбання, передачі, транзиту, постачання і використання електричної енергії.

Враховуючи наведене, керуючись статтями 7, 16, 22 та 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», просимо протягом 7 календарних днів з дня отримання цієї вимоги надати Комітету наступну інформацію:

1.       Копії всіх договорів (угод, контрактів тощо) (з усіма додатками, що є невід’ємними частинами цих договорів, змінами та доповненнями, актами про виконання робіт тощо), які були укладені товариством з обмеженою відповідальністю "УКРЕНЕРГОТРАНЗИТ" (код ЄДРПОУ 33261582, надалі – ТОВ "УКРЕНЕРГОТРАНЗИТ" або Товариство) з підприємствами Державної адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниці) – Державним підприємством «Донецька залізниця», Державним територіально-галузевим об'єднанням «Львівська залізниця», Державним підприємством «Одеська залізниця», Статутним териториально-галузевим об’єднанням «Південна залізниця», Державним територіально-галузевим об’єднанням «Південно-Західна залізниця», Державним підприємством «Придніпровська залізниця» (надалі – підприємства Укрзалізниці) та чинні у 2009 р. та/або 2010 р. та/або 2011 р.

2.       Копії всіх документів, що підтверджують виконання умов договорів, зазначених у п.1 цієї вимоги, в тому числі всіх актів звірки (в т.ч. з детальною розшифровкою) з наданням копій всіх документів, які підтверджують підсумкові значення, зазначених в актах звірки, всіх актів купівлі-продажу електроенергії, всіх актів про використану електричну енергію, всіх актів прийому-передачі електроенергії, їх реєстрів та копії всіх довідок про погодинні обсяги споживання електроенергії споживачами Товариства, копії фактичних щодобових погодинних даних щодо обсягів поставок електричної енергії за нерегульованим тарифом, інформацію про замовлений обсяг купівлі електроенергії, копії всіх інших документів, що підтверджують виконання умов договорів, укладених та/або чинних з підприємствами Укрзалізниці (рахунків-фактур, документів щодо підбиття підсумків розрахункового періоду, які пов’язані з виконанням договорів, тощо) протягом 2009 та/або 2010 та/або 2011 р.р. Копії документів надати по кожному договору окремо.

3.       Копії всіх договорів (угод, контрактів тощо) (з усіма додатками, що є невід’ємними частинами цих договорів, змінами та доповненнями, актами про виконання робіт тощо), які були укладені та чинні ТОВ "УКРЕНЕРГОТРАНЗИТ" з Державним підприємством «Енергоринок» (надалі – ДП «Енергоринок») у 2009 р. та/або 2010 р. та/або 2011 р.

4.       Копії всіх документів, що підтверджують виконання умов договорів, зазначених у п.3 цієї вимоги, в тому числі всіх актів звірки (в т.ч. з детальною розшифровкою) з наданням копій всіх документів, які підтверджують підсумкові значення, зазначених в актах звірки, всіх актів купівлі-продажу електроенергії у ДП «Енергоринок», всіх актів про використану електричну енергію, всіх актів прийому-передачі електроенергії між Товариством та ДП «Енергоринок», їх реєстрів та копії всіх довідок про погодинні обсяги споживання електроенергії, копії фактичних щодобових погодинних даних щодо обсягів поставок електричної енергії за нерегульованим тарифом, інформацію про замовлений обсяг купівлі електроенергії, копії всіх інших документів, що підтверджують виконання умов договорів, укладених та чинних з ДП «Енергоринок» (рахунків-фактур, документів щодо підбиття підсумків розрахункового періоду, які пов’язані з виконанням договорів тощо) у 2009 р. та/або 2010 р. та/або 2011 р.

5.       Перелік всіх договорів, зазначених у п.п. 1, 3 цієї вимоги, за наступною табличною формою:

Назва договору

Номер та дата договору

Повна назва контрагента, ідентифікаційний код

Предмет договору (короткий зміст)

Тарифи

(ціни)

Вартість

(ціна) договору

Договірний обсяг

 

Інформацію на п. 5 цієї Вимоги надати в паперовому та електронному вигляді на електронну адресу bogachenko@amcu.gov.ua 

6.       Копії чинних установчих документів (установчого договору та статуту) Товариства з усіма змінами та доповненнями.

7.        Копії свідоцтва про державну реєстрацію Товариства та довідки з ЄДРПОУ.

8.       Копії балансів (форма № 1 бухгалтерської звітності) та звітів про фінансові результати (форма № 2 бухгалтерської звітності) за 2009, 2010 та 2011 р.р.

9.       Копії паспортів (всіх сторінок) та довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру керівного складу, головного бухгалтера та засновників/співзасновників (фізичних осіб) Товариства, які мали відповідний статус у 2009 та/або 2010 та/або 2011 роках та/або на момент надання відповіді на цю вимогу.

10.   Копії наказів щодо призначення посадових осіб, якими було підписано документи зазначені у пп.1-4 цієї вимоги.

11.   Копію структури Товариства з зазначенням ознак юридичної особи всіх підприємств, філій тощо.

12.   Копії всіх чинних ліцензій, отриманих Товариством на здійснення відповідних видів господарської діяльності.

13.   Чи є Товариство членом інших об’єднань, асоціацій тощо? Якщо так, то надати копії всіх підтверджуючих документів (протоколів про вступ, рішень, рекомендацій, статутних документів тощо).

14.    Копії всіх договорів, укладених Товариством з банками щодо надання гарантій перед енергоринком стосовно погашення заборгованості у разі її виникнення та чинних у 2009 р. та/або 2010 р. та/або 2011 р.

15.    Копії всіх актів ревізій (перевірок) щодо енергозбуту, проведених протягом 2009, 2010 та 2011 р.р.

16.    Обсяги закупівлі електричної енергії Товариством у ДП «Енергоринок» протягом 2009, 2010 та 2011 р.р. за наступною табличною формою:

Дата, час

Обсяг придбаної електроенергії, кВт

Обсяг спожитої електроенергії, грн.

Розмір тарифу без ПДВ

Розмір тарифу з ПДВ

 

Інформацію на п. 16 цієї вимоги надати в паперовому та електронному вигляді на електронну адресу bogachenko@amcu.gov.ua 

17.   Обсяги постачання електричної енергії Товариством протягом 2009, 2010 та 2011 р.р. за наступною табличною формою:

Повна назва, адреса та ідентифікаційний код споживача

Обсяг відпущеної електроенергії, кВт

Обсяг відпущеної електроенергії, грн.

Розмір тарифу без ПДВ

Розмір тарифу з ПДВ

 

Інформацію на п. 17 цієї вимоги надати в паперовому та електронному вигляді на електронну адресу bogachenko@amcu.gov.ua 

18.    Копії всіх документів (наказів, розпоряджень, погоджень тощо) з усіма додатками, змінами, доповненнями та іншими документами, що є їх невід’ємною частиною, про затвердження та введення в дію тарифів (цін) на товари, роботи, послуги Товариства щодо придбання, передачі, транзиту, постачання і використання електричної енергії.

19.    Перелік суб’єктів господарювання (з зазначенням назви, адрес, ідентифікаційного коду, ПІБ керівників та контактних телефонів):

19.1.  У яких Товариство прямо або опосередковано:

–         володіє чи управляє (користується) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді в розмірі більше ніж 25 відсотків;

–         має більше ніж 25 відсотків голосів у вищих органах управління;

–         має повноваження призначати керівника, заступника керівника або більше ніж 25 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу;

–         має право одержувати не менше ніж 25 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні суб’єкта господарювання.

19.2.   Які:

–         прямо або опосередковано підпорядковані Товариству в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах або угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб’єкта господарювання;

–         у своєму складі мають одних і тих самих фізичних осіб, що й Товариство, які посідають одну з перелічених нижче посад, а саме: керівника, заступника керівника, або більше половини одних і тих самих фізичних осіб – членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органів.

19.3.   Які прямо або опосередковано:

–         володіють чи управляють (користуються) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді вашого підприємства в розмірі більше ніж 25 відсотків;

–         мають більше ніж 25 відсотків голосів у вищому органі управління  товариства;

–         мають повноваження призначати керівника, заступника керівника Товариства або більше ніж 25 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу   вашого підприємства;

–         мають право одержувати не менше 25 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні Товариства.

19.4.   Яким прямо або опосередковано підпорядковане Товариство в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах, угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб’єкта господарювання.

Інформацію на п.19 цієї вимоги надати з усіма підтверджуючими доказами по кожному підпункту п.19 цієї вимоги окремо.

20.       Перелік суб’єктів господарювання – юридичних та фізичних осіб (назва, адреса, ідентифікаційний код), у яких Товариство володіє чи управляє (користується) часткою (паєм, акціями) у розмірі 10 відсотків і більше (зазначити конкретний відсоток).

21.       Інформацію про пов’язаних осіб засновників (учасників), керівного складу та головного бухгалтера Товариства (згідно зі ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»), що працюють на підприємствах Укрзалізниці, ДП «Енергоринок», НКРЕ.

22.       Інформацію про займані посади  та їх суміщення засновниками (учасниками), керівним складом та головним бухгалтером Товариства (згідно зі ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») в інших суб’єктах господарювання.

Просимо надати відповіді на кожне поставлене питання згідно з нумерацією.

Відповідь на вимогу має бути підписана керівником Товариства або уповноваженою особою та завірена печаткою.

Документи, які надаються на вимогу Комітету, мають бути зброшуровані із зазначенням кількості сторінок та скріплені печаткою, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів відповідно до нумерації сторінок.

У разі наявності великої кількості документів, матеріали розбити на томи, кількість аркушів в одному томі не повинна перевищувати 250 сторінок.

За наявності інформації з обмеженим доступом прошу позначити її відповідним чином або подати в опечатаному конверті окремо із позначкою на конверті та кожній сторінці "інформація з обмеженим доступом". Така інформація буде використана згідно з чинним законодавством.

Відповідно до статті 22 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", вимоги органу Антимонопольного комітету України є обов'язковими для виконання у визначені ними строки. Відповідно до статті 221 цього ж Закону суб'єкти господарювання, об'єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівники, фізичні особи зобов'язані на вимогу органу Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання Антимонопольним комітетом України завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.

Одночасно зазначаємо, що відповідно до пунктів 13, 14, 15 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" дії з неподання, подання інформації в неповному обсязі у встановлені органами Антимонопольного комітету України строки або подання недостовірної інформації є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції .

Відповідно до статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" такі порушення тягнуть за собою відповідальність у вигляді штрафу.

 

Державний уповноважений                                                                             С.Л.НЕТУДИХАТА



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux