3 березня 2016
року в Антимонопольному комітеті України проведено засідання круглого столу на
тему: «Громадське обговорення розробленого Державною авіаційною службою України проекту Правил сертифікації постачальників послуг з наземного
обслуговування та умов доступу на ринок наземного обслуговування в аеропортах»
Захід відбувся з метою напрацювання спільної позиції та забезпечення належного рівня конкуренції на ринку послуг з наземного обслуговування.
У засіданні взяли участь заступник Голови – державний уповноважений Антимонопольного комітету України Андрій Вовк, державний уповноважений Комітету Агія Загребельська, представники Міністерства інфраструктури України, Державної авіаційної служби України, учасники ринку та засоби масової інформації.
У ході круглого столу було презентовано розроблений Державною авіаційною службою проект Правил сертифікації
постачальників послуг з наземного обслуговування та умов доступу на ринок
наземного обслуговування в аеропортах.
Учасники ринку виступили із зауваженнями та
пропозиціями щодо умов доступу на зазначений ринок для встановлення прозорих та об’єктивних критеріїв на
недискримінаційних умовах доступу на конкурентних засадах суб’єктів
господарювання.
«Громадське обговорення проекту та внесення
відповідних зауважень забезпечить ефективну й добросовісну конкуренцію
суб’єктам господарювання, що здійснюють наземне обслуговування в аеропортах, а
також вільний, належний та недискримінаційний доступ на ринок наземного обслуговування»,
- зазначила Агія Загребельська.
Антимонопольний
комітет України до 25 березня 2016 року очікує від учасників ринку пропозиції
щодо доступу на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах. Пропозиції слід надсилати на електронну адресу: kratko@amcu.gov.ua.
Також звертаємо
увагу, що до 15 квітня 2016 року Державна авіаційна служба України має
оприлюднити на своєму сайті доопрацьований проект нормативно-правового акту.
Нагадуємо, що 29 вересня 2015 р. Антимонопольний комітет України надав Державній авіаційній службі обов`язкові для розгляду рекомендації, які мають встановити чіткі, прозорі, належні та об’єктивні критерії на недискримінаційних умовах доступу на конкурентних засадах суб’єктів господарювання на ринки послуг з наземного обслуговування в аеропортах.