Державний уповноважений Світлана Панаіотіді вважає, що
замовники торгів/тендерів повинні якісно готувати документацію з метою
мінімізації оскаржень закупівель, а учасники торгів - активніше захищати свої
права та оскаржувати результати торгів до Антимонопольного комітету України.
Про це в своїй доповіді «Порядок здійснення
оскарження в системі електронних закупівель: права та можливості учасників та
замовників» зазначила член Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері державних/ публічних закупівель
Антимонопольного комітету України під час конференції-практикум, яка відбулась
4 листопада 2016 року за ініціативи Міжнародного інституту менеджменту на тему:
“Трансформація конкурентної політики в сфері публічних закупівель», учасниками
якої були представники органів державної влади, бізнесу, фахівці з питань
закупівель, студенти вишів та представники громадськості.
Світлана
Панаіотіді презентувала діяльність Адміністративної колегії
Антимонопольного комітету, яка щоденно розглядає скарги про порушення
законодавства у сфері державних/публічних закупівель. «Колегія є органом, який займається розглядом оскаржень за результатами
закупівель (квазісудовий орган). Рішення Колегії
спрямовані на усунення дискримінаційних вимог та порушення прав учасників», —
зазначила державний уповноважений.
Також Світлана
Панаіотіді розповіла про те, які є зловживання в сфері електронних публічних
закупівель, методи та способи їх подолання. Проілюструвала на практиці варіанти
вирішення спорів щодо електронних закупівель та проблеми, які виникають при
розгляді скарг про порушення законодавства у сфері державних/публічних
закупівель.
На завершення доповіді державний
уповноважений відповіла на численні практичні запитання, які виникають в ході
організації або участі в публічних закупівлях.