«Про затвердження Загальних критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання та внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України»

Опубліковано 15 травня 2017 року о 12:08

Оприлюднюється проект регуляторного акту: доопрацьований проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання та внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України».

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Загальних критеріїв оцінки допустимості державної допомогисуб’єктам господарювання та внесення змін до регламенту Кабінету Міністрів України" розроблено на підставі частини другої статті 6 Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» та статей 262 та 267 Угоди про асоціацію між Україною, з однієїсторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони(далі – Угода про асоціацію), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони».

Проектом акта передбачається впровадження правового регулювання загальної оцінки допустимості з економічною конкуренцією тих заходів державної допомоги суб’єктам господарювання, які не підпадають під дію горизонтальних та секторальних правил оцінкидопустимості допомоги.

Важливим моментом у прийнятті акта є те, що документ сприятиме виконанню Україною зобов'язань, взятих відповідно до частинипершої статті 267 Угоди про асоціацію між Україною та ЄС щодо прийняття національного законодавства про державну допомогу.

У проекті акту пропонується, зокрема, встановити, що захід державної підтримки належить до державної допомоги, якщо одночасновиконуються наступні критерії:

  • підтримка надається суб’єкту господарювання;
  • органи влади та місцевого самоврядування причетні до реалізації відповідної програми державної допомоги чи індивідуальноїдержавної допомоги;
  • фінансування програми державної допомоги чи індивідуальної державної допомоги здійснюється за рахунок ресурсів держави чимісцевих ресурсів, в тому числі на прийняття рішення щодо такого фінансування прямо або опосередковано впливали органи владита місцевого самоврядування;
  • надаються переваги суб’єктам господарювання для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видівгосподарської діяльності;
  • вибірковість застосування програми державної допомоги чи індивідуальної державної допомоги;
  • вплив на конкуренцію та торгівлю.

Разом з тим, актом визначаються правила поєднання та інтенсивність допомоги, а також критерії, відповідно до як Уповноваженийорган визначатиме чи є державна допомога допустимою. Потреба у додаткових витратах для впровадження запропонованого регуляторного акту відсутня.

Зауваження та пропозиції до проекту розпорядження просимо надсилати протягом 30 днів з дня його оприлюднення у письмовомута/або електронному вигляді за вказаними адресами:

  • Антимонопольний комітет України, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035, e-mail: culic@amcu.gov.ua;
  • Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу оприлюднені шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux