15 жовтня 2025 року працівники Департаменту документообігу та організаційної роботи провели навчання для уповноважених осіб міжобласних територіальних відділень Антимонопольного комітету України на тему: «Особливості здійснення закупівель відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178».
У рамках заходу директор Департаменту документообігу та організаційної роботи Тетяна Медведєва ознайомила учасників, зокрема, з порядком використання електронної системи закупівель, особливостями планування та внесення змін до річного плану, порядком звернення за роз’ясненнями, а також із процедурами розгляду, оцінки, відхилення та прийняття пропозицій учасників під час спрощених закупівель і відкритих торгів.
З доповіддю про контроль у сфері публічних закупівель виступила завідувач Сектору внутрішнього аудиту Гелена Камінська. Вона окреслила види контролю під час проведення закупівель, інституції, що здійснюють зовнішній контроль, їх функції, особливості взаємодії з правоохоронними органами та питання адміністративної відповідальності за порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Сфера публічних закупівель вимагає глибоких знань і чіткого дотримання процедур, тому проведення таких навчань для міжобласних територіальних відділень є важливим чинником забезпечення якісної та ефективної роботи.