АМКУ рекомендував ПрАТ «Київстар» створити окремі тарифні плани, в яких прирівняти тарифи на вихідні дзвінки власних абонентів на телефонні номери абонентів рухомого (мобільного) зв’язку та на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України, для забезпечення рівних умов до застосування рівнозначних угод зі споживачами.
Антимонопольний комітет схвалив рекомендації ПрАТ «Київстар» припинити дії, які містять ознаки зловживання монопольним становищем шляхом встановлення на економічно необґрунтованому рівні тарифів на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України.
Таке рішення Комітет прийняв на засіданні 20 квітня 2017 року. Зокрема, для забезпечення рівних умов до рівнозначних угод зі споживачами Комітет рекомендував ПрАТ «Київстар» вжити заходів щодо встановлення ціни (тарифу) на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України на економічно обґрунтованому рівні шляхом зміни певних тарифних планів та/або впровадження нових тарифних планів, в яких ціна (тариф) на вказану послугу буде прирівняна до ціни (тарифу) на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України.
Станом на 26.04.2017 року ПрАТ «Київстар» вже повідомило АМКУ про виконання рекомендацій, а
саме, про внесення змін до умов надання та підключення тарифних планів
«Комфорт», «Комфорт+» та «Ультракомфорт»
для абонентів передплаченого зв’язку, які забезпечують виконання наданих
рекомендацій.
Зокрема, згідно розпорядження ПрАТ «Київстар» від 24.04.2017 абонентів передплаченого зв’язку ПрАТ «Київстар» повідомлено про прирівняну вартість вихідних дзвінків на телефонні номери абонентів мереж інших операторів рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку України, яка в межах наданих 30 хвилин складе 16 копійок, а поза межами використання наданих хвилин – 0,74 грн, що майже вдвічі нижче від попередньо встановленої вартості хвилини дзвінка на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України.