Комітет надав дозвіл на концентрацію та узгоджені дії у сфері предметів розкоші особистого вжитку та люксових брендів

Опубліковано 23 серпня 2023 року о 17:46

23 серпня 2023 року Антимонопольний комітет України на своєму засіданні надав дозвіл:

  • на придбання компанією «Farfetch Holdings» акцій компанії «YOOX Net-a-Porter Group S.P.A», що забезпечує перевищення 25% голосів у вищому органі управління компанії та набуття над цією ж компанією спільного контролю разом із компанією «Compagnie Financière Richemont SA» (м. Женєва, Швейцарія);
  • та на узгоджені дії у вигляді неконкуренції, які пов’язані з цими концентраціями.

Компанія «YOOX Net-a-Porter Group S.p.A.» (далі – «YNAP») є роздрібним онлайн продавцем предметів розкоші особистого вжитку.

У світі YNAP пропонує відібрану підбірку дизайнерських брендів та широкий асортимент товарів для краси класу люкс через власні багатобрендові онлайн-магазини, включаючи: Net-A-Porter, Mr Porter, YOOX та The Outnet, й надає комплекс послуг електронної комерції для брендів класу люкс через свій підрозділ Online Flagship Stores.

Група Richemont на світовому рівні у сфері предметів розкоші (26 брендів "Maisons") здійснює діяльність з дизайну, виробництва та дистрибуції предметів розкоші та послуг по всьому світу. Група зосереджується переважно на ювелірних виробах та спеціалізованому виробництві годинників. Вона також здійснює діяльність в інших сферах, включаючи моду класу люкс та аксесуари, а також управляє портфелем онлайн дистриб'юторів предметів розкоші особистого вжитку.

Група Farfetch – це глобальна платформа для індустрії моди класу люкс, споживачів з основними напрямками діяльності:

  • Farfetch Marketplace - глобальний онлайн торговий майданчик для брендів, бутиків та універмагів класу люкс;
  • Farfetch Platform Solutions, "white-label" - пропонує рішення для електронної комерції;
  • Browns - роздрібний продавець модних товарів та предметів розкоші;
  • Stadium Goods - роздрібний продавець преміальних кросівок та вуличного одягу;
  • та New Guards Group - бренд-платформа для розробки, створення, дизайну, виробництва та дистрибуції світових модних брендів.

Учасники концентрації представлені в таких категоріях товарів (продукції):

мода (включаючи одяг, взуття, окуляри, валізи, сумки та аксесуари);

годинники та ювелірні вироби;

косметичні вироби та парфумерія.

Комітет встановив, зокрема, що: 

  • наразі лише один учасник концентрації здійснює діяльність в Україні;
  • в Україні раніше сторони конкурували на ринку роздрібної торгівлі предметами розкоші особистого вжитку, при цьому за різними моделями дистрибуції; заявлені дії не призводять до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на будь-яких товарних ринках України.

Враховуючи викладене, Комітет надав дозвіл на заявлені дії.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux