Таку
думку висловив директор Департаменту
досліджень і розслідувань
ринків виробничої сфери,
фармацевтики та рітейлу
Ігор Кустовський під час ІІ
Щорічного форуму Arzinger «Ефективна дистрибуція
і завоювання ринку: юридичні аспекти», що
відбувся 19 квітня 2017 року.
Під час заходу представники Антимонопольного комітету України разом із
експертами Федеральної торгової комісії
(США) і представниками українського та міжнародного бізнесу у форматі
обміну досвідом між
учасниками ринків обговорили практику застосування різноманітних маркетингових
інструментів: знижок, бонусів, ретро-бонусів, акцій
тощо.
«Позиція Антимонопольного комітету полягає в
тому, що ми не даємо
загальні рекомендації, а вивчаємо кожен конкретний
ринок. Це пояснюється
різноманітністю ринків та учасників,
особливостями взаємовідносин між ними», - зазначив Ігор Кустовський.
По-друге, Комітет враховує
практику конкурентних відомств інших країн та практику Єврокомісії.
По-третє, одним із інструментів
уникнення негативного впливу маркетингових договорів, систем бонусів та знижок
на конкуренцію є рекомендаційні роз’яснення, за якими до Комітету можуть
звертатися суб’єкти господарювання. Роз’яснення надаються виключно в межах і на
підставі наданої заявником інформації та доданих документів, що варто
враховувати при підготовці пакету документів.