АВІАЦІЙНИМ ПРАВИЛАМ – БУТИ!
Опубліковано 29 листопада 2019 року о 15:16

Комітетом проведено Круглий стіл на тему: «Що заважає впровадженню Авіаційних правил «Доступ на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах»?

У заході взяли участь представники Державної авіаційної служби України, Державної регуляторної служби України, учасників ринку та їх об’єднань, експерти авіаційного ринку.

Перший заступник Голови Комітету Ольга ПІЩАНСЬКА, відкриваючи роботу Круглого столу, наголосила, що розвиток конкуренції на ринку послуг з наземного обслуговування в аеропортах є одним з найважливіших факторів для належного функціонування авіаційного транспорту.

Проте, на сьогодні в Україні відсутній встановлений законодавством порядок доступу на ринки з наземного обслуговування в аеропортах України, що є суттєвою перешкодою для такого розвитку.

Ще у 2016 році Комітет своїм рішенням зобов’язав Державіаслужбу розробити Авіаційні правила, які передбачають, зокрема, процедури відбору постачальників послуг із наземного обслуговування в аеропортах.

Авіаційні правила Державіаслужбою розроблено та погоджено Комітетом, але до цього часу вони не пройшли офіційну процедуру погодження в органах державної влади.

В.о. Першого заступника Голови Державіаслужби Сергій КОРШУК повідомив присутніх, чому державна реєстрація зазначених Авіаційних правил досі не відбулася та наголосив на необхідності вирішення принципового питання – чи слід допустити повну лібералізацію ринку наземного обслуговування, чи мають бути певні обмеження щодо надавачів послуг наземного обслуговування.

У ході дискусії учасники ринку коротко висловили свої зауваження та пропозиції до Авіаційних правил, а також запропонували створити робочу групу, в якій приймуть участь представники Державіаслужби, Комітету, ДРС, Мін’юсту та учасники ринку і яка виробить єдину позицію по кожному з пунктів цих Авіаційних правил.

За основу документу висловлено пропозиції взяти Директиву Ради № 96/67/ЄС від 15.10.1996 щодо доступу до ринку послуг з наземного обслуговування у аеропортах Спільноти.

За результатами обговорення присутніми був підтриманий наступний план дій:

  • заінтересовані особи протягом 5 робочих днів надають до Державіаслужби та АМКУ зауваження до розробленого проекту нормативно-правового акту;
  • Державіаслужба створює робочу групу, яка має доопрацювати проект зазначений проект правил з урахуванням позицій учасників ринку.

Отже, Авіаційним правилам «Доступ на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах» - бути!

Більше за темою