Аналіз регуляторного впливу проекту розпорядження Антимонопольного комітету України "Про внесення зміни до пункту 7 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України"

Опубліковано 03 червня 2015 року о 15:40

Аналіз регуляторного впливу

проекту розпорядження Антимонопольного комітету України

«Про внесення зміни до пункту 7 Положення про територіальне відділення

Антимонопольного комітету України»

 

1. Опис проблеми

На виконання пункту 38 Плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 року № 357-р, щодо внесення до нормативно-правових актів змін з метою обмеження надання періодичної інформації на запити органів Антимонопольного комітету України лише за дорученням Антимонопольного комітету України (надалі – Комітет), розроблено проект розпорядження Комітету «Про внесення зміни до пункту 7 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України» (надалі – проект розпорядження).

Проект розпорядження вдосконалить порядок періодичного запитування територіальними відділеннями Антимонопольного комітету України інформації у суб’єктів господарювання, об’єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб, передбаченого частиною другою статті 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України».

 

2. Цілі державного регулювання

Проект розпорядження має на меті впорядкувати періодичне запитування територіальними відділеннями інформації у суб’єктів господарювання, об’єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб шляхом отримання відповідної згоди у Голови Комітету або визначеної ним посадової особи.

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативним варіантом досягнення  встановлених цілей є залишення без змін чинної нормативно-правової бази. Проте, це призведе до подальшого навантаження на суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб внаслідок надання ними періодичної інформації на запити органів Антимонопольного комітету України.

 

4. Механізм, який застосовується для розв’язання проблеми, і відповідні заходи

Розв’язання проблеми передбачається шляхом внесення зміни до      пункту 7 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України              від 23 лютого 2001 року № 32-р, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

На дію регуляторного акта вплив зовнішніх факторів не очікується.

Очікувані наслідки дії запропонованого регуляторного акта не заподіють шкоди суб’єктам господарювання, громадянам та державі.

 

6. Очікувані результати прийняття акта

У проекті розпорядження відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

 

7. Обґрунтування строку чинності акта

Термін дії регуляторного акта не обмежений.

 

8. Показники результативності акта

Результатом прийняття проекту розпорядження є вдосконалення порядку періодичного запитування територіальними відділеннями Антимонопольного комітету України інформації у суб’єктів господарювання, об’єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб та виконання Пункту 38 Плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 року № 357-р.

 

9. Заходи для відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності акта буде здійснено з моменту набрання чинності цим актом шляхом збору пропозицій і зауважень до проекту розпорядження та їх аналізу.

Повторне відстеження здійснюватиметься через рік після набрання чинності даним регуляторним актом, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності.

 

 

 

Голова Антимонопольного

комітету України                                                                                        Ю.О. ТЕРЕНТЬЄВ

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux