Антимонопольний комітет затвердив методичні рекомендації щодо застосування тесту гіпотетичного монополіста (відомого як SSNIP тест) під час визначення ринків.
SSNIP тест передбачає, що гіпотетичний монополіст, який діє на досліджуваному ринку, здійснив невелике, але значне та тривале підвищення цін принаймні на один товар, що обертається на відповідному товарному ринку, внаслідок чого отримав додатковий прибуток.
Таким чином, даний метод дає можливість визначити межі товарного ринку, якщо за допомогою інших (якісних) методів, передбачених Методикою визначення монопольного (домінуючого) становища, вони не можуть бути однозначно визначені.
Застосування даного тесту полягає у:
Результати дослідження показують чи потрібно розширювати товарні межі цільового товару чи ні.
Більше інформації про рекомендації Комітету щодо застосування тесту в презентації.