АМКУ ВИЯВИВ ПОРУШЕННЯ НА РИНКУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ БЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ

Опубліковано 13 травня 2016 року о 15:47

Антимонопольний комітет України оштрафував ТОВ «ЕТРУС» на 145 тис. 122 грн 74 коп. за порушення конкурентного законодавства у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Під час здійснення господарської діяльності ТОВ «ЕТРУС» виробляє та реалізує на території України безалкогольні напої; в тому числі ТМ «Фруттела», мінеральні води та інші води, розлиті у пляшки.

Проте, як виявилося, підприємство веде свою діяльність недобросовісно. За результатами розгляду справи Комітетом встановлено, що ТОВ «ЕТРУС» повідомляло невизначеному колу осіб неточні відомості на етикетках своєї продукції: «Fruttela» Orange (Фруттела апельсинова), «Fruttela» Citrus (Фруттела цитрус) та «Fruttela» Lemon (Фруттела лимонна) про споживчі властивості цих напоїв через спосіб їх викладення. Підприємство використовувало в оформлені етикетки вищезазначених напоїв зображення фруктів: апельсину і лимону та словосполучення «з натуральним соком», в той час як у складі напоїв містився сік яблучний та ароматизатори, про що було зазначено дрібним шрифтом на іншому боці етикетки.

Щоб прийняти правильне рішення, Комітет провів опитування споживачів, чи насправді в їх уяві завдяки такому зображенню на етикетці може сформуватися думка, що у складі безалкогольних напоїв «Fruttela» Orange, «Fruttela» Citrus та «Fruttela» Lemon присутні саме апельсиновий сік, сік цитрусових та сік лимону відповідно.

Внаслідок проведеного опитування було встановлено:

93% опитаних вважають, що інформація поширена на етикетці напою з назвою «апельсинова», із зображенням апельсина та зазначенням напису «з натуральним соком», в той час як у складі напою Фруттела апельсинова міститься сік яблучний, вводить в оману щодо його складу.

93% респондентів не придбали б напій з назвою «апельсинова», із зображенням апельсина та зазначенням напису «з натуральним соком», якщо б знали що до його складу не входить апельсиновий сік, а входить лише яблучний.

Отже, результати опитування підтверджують, що для переважної більшості споживачів, використання неточних позначень на етикетках солодкого безалкогольного сильногазованого напою, вводить їх в оману, завдяки чому зазначені порушення можуть вплинути на наміри споживачів придбати цей товар серед продукції інших виробників.

Таким чином, ТОВ «ЕТРУС», поширювало неточні відомості щодо вмісту відповідного соку в своїх товарах, порушуючи законодавство про захист економічної конкуренції у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux