АМКУ схвалено звіт про результати дослідження ринку розміщення зовнішньої реклами

Опубліковано 30 травня 2019 року о 17:13

Сьогодні, 23 травня на засіданні Комітету схвалено звіт про результати дослідження ринку розміщення зовнішньої реклами. Звіт містить аналіз проблемних питань, які необхідно врегулювати спочатку на загальнодержавному рівні, а також рекомендовані шляхи їх вирішення. Для забезпечення ефективного та конкурентного функціонування ринку розміщення зовнішньої реклами необхідним є напрацювання та прийняття змін або розробка нормативно-правових актів. Тому звіт буде направлено до Кабінету Міністрів України для надання відповідного доручення зацікавленим і відповідальним органам влади.

Серед типових проблем, які виявленні органами Комітету та негативно впливають на розвиток ринку та на конкуренцію на ньому є, зокрема:

- існування додаткових бар’єрів доступу на ринок у вигляді не передбачених Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами органів, що беруть участь у процедурах допуску на ринок;

- встановлення додаткових вимог для/до учасників ринку, не передбачених Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами

- запровадження ОМС мораторію на видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

- встановлення різного розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів без об’єктивних причин;

- поєднання комунальними підприємствами адміністративних функцій та господарської  діяльності на ринку як одна з переваг, що ставить останніх у більш вигідне становище, у порівнянні з конкурентами приватної форми власності;

- законодавча неврегульованість порядку демонтажу рекламного засобу;

- розміщення зовнішньої реклами без отримання дозволу.

Комітетом запропоновано такі шляхи вирішення описаних проблем на ринку:

- нормативне врегулювання порядку затвердження схем розміщення зовнішньої реклами та встановлення обов’язку органам місцевого самоврядування здійснення розробки та затвердження схем розміщення зовнішньої реклами;

- нормативне врегулювання порядку проведення конкурсу на розміщення зовнішньої реклами та встановлення проконкурентних та недискримінаційних критеріїв до суб’єктів господарювання,

- нормативне врегулювання порядку демонтажу рекламних засобів, чіткі строки виконання цих робіт та зберігання об`єктів;

- затвердження єдиного класифікатора засобів зовнішньої реклами.

З повним текстом звіту можна ознайомитись тут.

З презентацією звіту можна ознайомитись тут.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux