Антимонопольний комітет України надав суб`єктам господарювання, що діють на
ринку яєць курячих товарних, обов’язкові
для розгляду рекомендації.
Особливу увагу
Комітет приділяє питанню ціноутворення на яйця курячі товарні, оскільки вони є
одним із основних соціально значущих продуктів харчування для всіх верств
населення.
Досвід Комітету за попередні роки на ринках продовольчих товарів в Україні свідчить, що
попит на продукти харчування, зокрема на
яйця курячі товарні, постійно зростав
напередодні Великодніх свят.
Проведений Комітетом цьогорічний аналіз
економічної ситуації на ринку яєць курячих товарних показав відсутність
об’єктивних економічних причин, які могли б обумовити зростання цін на вказаний
продукт. Так, порівняно з лютим 2014
року, ціни на яйця при продажу
їх сільськогосподарськими підприємствами зросли на понад 70%.
Саме тому Антимонопольний комітет України,
з метою забезпечення стабільної цінової ситуації та зменшення негативних
наслідків коливання цін на ринку яєць курячих, а також з метою запобігання порушень законодавства про
захист економічної конкуренції, надав рекомендації основним
птахофабрикам, які виробляють найбільші обсяги яєць курячих товарних, та
торговельним мережам утриматися від встановлення оптово-відпускних та
роздрібних цін, що перевищують їх економічно обґрунтований рівень.
Про результати розгляду рекомендацій
суб’єкти господарювання зобов’язані повідомити Антимонопольний комітет України
у п’ятнадцятиденний строк з дня їх отримання.