З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" Антимонопольний комітет України змінює порядок участі сторін у засіданнях Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія).
У період дії карантину можливість присутності на засіданнях Колегії усіх бажаючих, у тому числі учасників засідання, забезпечується шляхом відеотрансляції засідань у мережі інтернет.
Трансляція роботи Колегій доступна на каналах YouTube за посиланнями:
Учасники засідання (суб’єкт оскарження, замовник закупівлі, їх уповноважені представники, центральна закупівельна організація, а також представники державних органів, експерти та спеціалісти, залучені у встановленому порядку для отримання консультацій та висновків) на період дії карантину можуть взяти безпосередньо участь у розгляді скарги на засіданні за умови дотримання під час її розгляду встановлених протиепідемічних заходів і обмежень з урахуванням поточної епідемічної ситуації у місті Києві відповідно до встановленого рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 (наголошуємо на обов'язковому дотриманні представниками учасників засідання масочного режиму, соціальної дистанції тощо).
Суб’єкт оскарження чи замовник можуть взяти участь у розгляді скарги також шляхом подання інформації (пояснень), що підлягають розгляду на засіданні, у формі електронного документа через електронну систему закупівель, у порядку визначеному частиною 16 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
При цьому наголошуємо, що відповідно до частини 16 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі у межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної у електронній системі закупівель.
Уся інформація (документи/матеріали ), які суб’єкт оскарження та/або замовник вважають необхідними долучити до розгляду скарги, повинні бути подані через електронну систему закупівель не пізніше ніж за три робочі дні до дати розгляду скарги Колегією.
Враховуючи наведене, нагадуємо, що участь сторін у розгляді скарг є їх ПРАВОМ, а не ОБОВ'ЯЗКОМ, тому розгляд скарг може відбуватись без персональної присутності сторін, доступ до якого Комітет забезпечує шляхом відео-трансляцій засідань в мережі Інтернет (відеотрансляція роботи колегій АМКУ на каналах Ютуб за посиланням: Колегія 1, Колегія 2).